1.Het muzisch denken verdiepen en het werken in de verschillende domeinen.
2.De inhoud van de opleiding verwerken in een persoonlijke muzische portefeuille.
3.Participeren aan netwerking met een eigen blog.
4.Collega's coachen in het werken vanuit een muzische grondhouding d.w.z.
*Vorm geven aan een schooleigen concept van geïntegreerde muzische opvoeding
*De muzische aanpak integreren in de totale onderwijsaanpak
*De eindtermen realiseren, een leerlijn uitwerken;
Maar hoe ben ik gegroeid ? Wat zijn m'n zwaktes ? Hoe groei ik verder ?
Ik heb me altijd al heel goed gevoeld bij muzische activiteiten op school. Muzocoach worden was en is een uitdaging. Op onze school werken veel gemotiveerde leerkrachten, mensen die de capaciteiten en de wil hebben om in de klas muzisch aan de slag te gaan. Doch is er angst voor het nieuwe en mede door een gebrek aan klare kijk op de 21 doelen en het onvoldoende realiseren van de E.T. loopt de muzische vorming op school nog niet zoals het hoort. Een beperkt gunstig verslag was het gevolg bij de doorlichting van juni 2012
Ondertussen zijn we bijna een jaar verder, bijna een muzocoach opleiding verder. Het is een lange zoektocht, het is groeien, iedere dag een beetje, iedere dag een stapje in de goede richting, samen, ... we zijn op goede weg !
Ik stelde mijn zoektocht en groei voor in een Stop Motion filmpje.
Knappe voorstelling, duidelijk en tof filmke.
BeantwoordenVerwijderen